HTML

Irány Brüsszel

Hosszadalmas egyeztetések után megkötöttük a szerződést, így a mai nappal elkezdtem a munkát Brüsszelben. Úgy döntöttem, hogy bár nem rendelkezem különösebb írói vénával, de igyekszem szavakba önteni az élményeimet, bánatomat, tapasztalataimat, hátha lesznek érdeklődők és talán még tanulságos is lehet.

Friss topikok

Címkék

2013.01.15. 19:30 denev

Brüsszeli havasok

Sziasztok!

Tegnap este úgy döntöttünk, hogy még nem untunk rá egymásra, ezért megismételjük a vasárnapi iszogatós-beszégetős estét, így megint Orsinál és Levinél kötöttem ki. Ismét nagyon jót beszélgettünk, de most egy picit többet ittunk hozzá és rengeteg elmés megállapításra jutottunk az itt élő emberekkel kapcsolatban, amit józanul már nem szívesen részleteznék. Legalábbis nem itt. Annyit azért elárulhatok, hogy arra a megállapításra jutottunk, hogy a magyarok tényleg szépek. :) Persze visszaidéztünk számos régi, debreceni tollasos story-t is. Remélem senki sem csuklott!

Idő közben azonban odakünn hatalmas havazás kezdődött. Készítettem is néhány képet, hátha Benneteket is érdekel a hófödte Brüsszel. Ami itt talán helyi specialitás, hogy ez a viszonylag nagy mennyiségű hó egyáltalán nem okozott különösebb extra fennakadást a közlekedésben, hiszen itt mindig káosz uralkodik. Azért az látszott, hogy néhányan még nem ismerték fel a téli gumi előnyeit és órákon keresztül próbáltak eljutni egy alig 2%-os emelkedésű utca egyik végéből a másikba. Sajnos azonban nyári gumival ez teljesen hasztalan próbálkozás maradt és csak az egyhelyben pörgés-forgás, csúszás-kaparás tartotta melegen a gépsárkányokat. Sajnáltam őket, de meg kell hagyni, viccesen nézett ki éjfélkor, hogy sehol másutt nem volt autó, csak ezen az utcán, ott viszont 50 méteren belül kb. 30 kocsi torlódott össze és egyik sem bírt eljutni az utca végéig. No én nem vártam meg, hogy mi lesz velük, inkább siettem haza és közben kattogtattam. 

Íme:


IMG_1072.JPG

IMG_1070.JPG

IMG_1068.JPG

IMG_1076.JPG

IMG_1064.JPG

IMG_1080.JPG

IMG_1078.JPG

IMG_1081.JPG

IMG_1085.JPG

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://iranybrusszel.blog.hu/api/trackback/id/tr705020288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása